28/02/2017

Eero Koskelainen kutsuttu KaiCell Fibersin hallitukseen

KaiCell Fibers Oy hallituksen jäseneksi on kutsuttu Eero Koskelainen. Eero Koskelaisella on vahvaa näyttöä teollisten hankkeiden edistämisestä. Hän on erittäin arvostettu ja tunnettu teollisuusosaaja monella sektorilla – kuten esim. metsätoimialalla. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Eero Suutari ja hallituksen muut jäsenet ovat Jukka Kantola ja Martin Doktar.

”Investoinnilla tulee olemaan merkittävät alueelliset, mutta toki myös kansalliset vaikutukset. Alueella ymmärretään, että kuitupuun kauppaan tällä tulee olemaan suuri tervehdyttävä vaikutus.   Metsänomistajilla on kyllä halu myydä, kunhan ostajia löytyy. Olen mielellään edistämässä KaiCell Fibersin hanketta kohti tavoitetta” kertoo Eero Koskelainen.

”Hanketta on työstetty vuodesta 2015 alkaen määrätietoisella otteella. Nyt on aika lisätä edelleenkin satsauksia ja viedä hanketta entistäkin voimallisemmin eteenpäin. Olen erittäin iloinen, että olemme saaneet hallitukseemme Eero Koskelaisen kaltaisen tekijän edistämään hanketta” toteaa toimitusjohtajan tehtäviä hoitava Jukka Kantola ja jatkaa ”Teollisuus tuntee Eeron hyvin ja Eero tuntee teollisuuden.”

Hankkeesta on muodostumassa ainutlaatuinen kokonaisuus Pohjois-Suomeen ja Kainuuseen, joka edesauttaa alueen laajojen metsävarojen käyttöä kestävällä ja ekologisella tavalla.